Chrome Pointer

Internationella ämnesprov

Idag i skolan så har vi haft ämnes prov, men de var lätt så. Först så skulle vi läsa två olika texter & svara på frågor. Sen så hade vi rast & fick fika lite :) Sen efter de så hade vi en skriv uppgift, så man skulle välja en bild man ville skriva om & sedan skriva en berättelse typ.
Men sedan efter skolan så åkte jag, My & Majken hem till Mysan. Vi typ satt vid datorn & sen gick vi till tjej-gruppen. Där åt vi kärleksmums & gjorde alla hjärtans dag kort + lite annat. Sen så åkte jag, mamma & handlade... sen så skulle ja egentligen på dans men jag pallade inte för ja var as trött efter allt i skolan typ.
Men när jag kom hem så satte jag mig fram för tv:n & åt nåra mackor.. & nu så sitter ja här vid datorn! :)
God natt & puss!

Kommentarer

Postat av: Janna

Hej, asså gu vilken fin blogg du har!

Skrivet: 2012-02-09 kl: 19:21:09
Postat av: T;H;M

Fin blogg, kolla gärna in våran :D

Skrivet: 2012-02-10 kl: 15:55:28
URL: http://vendelsoungarnas.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: tack så mycket båda två! :)

Skrivet: 2012-02-10 kl: 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0