Chrome Pointer

11/2-12

Hej, igår så va jag med My på stan men de va inte så jätte roligt för jag hade inga pengar.. dom glömde jag hemma & så var jag ganska trött efter skolan. Jag hittade massa fina kläder som jag skulle vilja ha så stan fåre bli någon dag! :))
Men sen när jag kom hem så kollade jag på tv:n & även sov en liten stund. Sen på kvällen så var pappa & jag hemma ensamma så jag drog in till stan & köpte godis på hemmakväll & lite mat på mcdonand's som vi käkade. Kollade på the voice sverige & sen på QX gaygalan.. de var roligt :-)
Idag så ska jag åka skridskor med kusinerna!
PUSS :)

Kommentarer

Postat av: emilia

Najjs dag :D♥

Skrivet: 2012-02-11 kl: 14:40:51
URL: http://emiliiia.blogg.se/
Postat av: Elin

japp :)♥

Skrivet: 2012-02-13 kl: 10:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0