Chrome Pointer

En promenad kan vara härligt!

Hej på er alla läsare!
Jag hade tänkt berätta lite om vad jag har gjort.. kanske inte så jätte intressant just idag eftersom jag inte gjort så mycket.
Men som ni ser så har jag ju fixat bloggen, hoppas ni tycker de ä fint! (Kommentera gärna.. det är alltid roligt att se vad ni tycker!) Jag har även gjort lite påsk godis "den gammla vanliga traditionen som vi har". Men som vanligt tröttnade jag efter typ 20-25 min.. thihi :P
Sedan så gick mammi & Teresia + jag till farmor fast jag cyklade. Där fikade vi & pratade lite.
Men sedan på hemvägen så höll vi på att bli påkörda av en Taxi.. de lustiga va att han inte stannade efter som vi var mitt i väger på ett övergångsställe?! så jäkla trög alltså!
Ni ikväll så ska jag bara vara hemma & ha lite söndagsmys med typ hela familjen! :)♥
HEJ DÅ, PUSS & HEJ!

Kommentarer

Postat av: miqibengtsson

De är jätte fint bby!<3

Skrivet: 2012-04-09 kl: 17:14:26
URL: http://smiiilewithme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0