Chrome Pointer

12 April

Hej alla människor!

I Tisdags på var jag med Frida & Emilia.. vi hade as kul förutom att jag frös skit mycket, när jag kom hem märkte jag hatt ja hade feber :S  De va bara att hoppas att jag inte smittat ner dom ( men de har jag troligt vis inte.)
Sen så har jag bara tagit de lungt efter som jag har as ont i halsmandlarna eller vad de heter & så hade jag feber men den är borta nu & i går på kvällen fick jag svin ot i örat :( aaajjj!.   Nu hör jag dubbelt, om jag säger nåt så ekar det i örat en gång till jobbigt!
Får hoppas på att jag mår fint i morrn.
Vill i alla fall bli pigg till helgen eftersom vi kanske ska åka till grönskåra då & kolla på vår lilla valp! som fortfarande inte fått nått namn än, stackare! haha
Får väl sätta mig vid tv:n igen.. finns inte så mycket att göra men PÖSS & HEEY♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0