Chrome Pointer

yesterday-today!

Hej! Igår så skulle ja ju till kyrkan & de var döh kul där! Vi hade typ nån "skattjakt" & kuddkrig + någon ballong grej :). Sen så å vi tacos, sen glass & fruktsallad med kola & chockladsås! MUMS!! Sen sprang vi väl runt och så också. Och innan vi skulle sova så läste Åsa någon Saga för alla i kapellet typ XD. Och sen gick vi & lade oss & klockan var typ 12. Men vi eller "några" av oss var jätte pigga så vi låg & pratade och massa jättte länge men somnade typ vid kl:2 & vaknade vid 3 typ igen.. Och trodde de var morgon men så vare inte. Vi var både hungriga & pigga men vi  klarade oss till morgonen faktiskt! Haha..och så vid typ kl:5 hämtade My lite böcker & läste för oss. Blandannat "nikenyfiken". Sen somnade jag ett tag igen, eller rättare sagt alla somnade typ. Sen på morgonen åt vi frukost & plockade vi i årdning & tog bort alla sängar & så.

Sen när jag kom hem så gjorde jag mig i årdning. Sen vid 11 typ kom Johan & vi var hos mig ett tag men gjorde inte så mycket. Sen åkte vi in till stan till Julia & Miqi för dom var på mcdonalds. Där snackade vi mest. Sen åkte vi hem till Julia & spelade wii & lite annat. Åkte hem & åt o lite sen så cyklade Adam & jag till ishallen på a-lags match . Där va jag med Johan & Julia sen så träffade vi Majken, Vilma, Adam, Danne och dolken. kanske nån mer. Kollade på matchen & de blev 3-2 eller nåt sånt.. vet inte riktigt. Haha. Nu ligger jag i sängen & ska sova men ha det gött & sov gött så god natt!
Puss!<3

Kommentarer

Postat av: emelie svensson

fin blogg! :)

Skrivet: 2011-11-04 kl: 18:49:42
URL: http://emeliiiesvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0