Chrome Pointer

Photo day!

Hejhej!

Idag så har jag varit med Miqi på förmiddagen & vi har tagit lite fina höstbilder...När de va frost ute ;)
Sen så satt vi vid datorn & lite sånt sen så gick jag hem & så åkte jag till ishallen med My o kollade på a-lags matchen, och dom vann.
Och nu har jag lagt in bilder på datorn så jag kan lägga upp dom här på bloggen..här kommer dom! :))


Miqi

Jag :)



Frostigt spindelnät!



Mina skor ;)
Hoppas ni tycker dom är fina :)
Ha en bra kväll!
Puss & Kram!<3

Kommentarer

Postat av: Miqi

Så fina bilder förutom ja då hehe.. men min blogg funkar nu så kolla in den<3

Skrivet: 2011-11-13 kl: 13:03:14
URL: http://mfelicia.devote.se
Postat av: Anonym

du vet inte vem jag e ? vad e ditt numer (mobilnummer)

Skrivet: 2011-11-24 kl: 17:13:17
Postat av: Anonym

såg dig i skolan idag du vet fortfarande inte vem jag e jag går i 5B hehe

Skrivet: 2011-11-24 kl: 17:14:46
Postat av: masken

vad e ditt mobil nummer?

Skrivet: 2011-11-24 kl: 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0