Chrome Pointer

Pepparkakorna & jag ;))

Hej svejsan!

Idag så är de ju onsdag så skolan som vanligt.. hände int så mkt där men sen efter skolan så åkte jag till Emilia :)!
Vi kolla på tv:n , åt lite & så spelade vi mario :) Sen gick vi till tjejgruppen. Där gjorde vi pepparkakor & marzipan godis, de var både roligt & gott. Marzipanen åt jag upp & några av pepparkakorna blev dränkta med glasyr! haha gött :)). Men sen då dampade vi ju lite oxå. Och ganska klantigt av mig men när jag skulle sjuta iväg en boll med handen så kastade jag iväg min mobil ist! haha.
Men sen så åkte jag hem & nu sitter jag här & bloggar men ska äta nu.
Här kommer en bild av mina fina peppisar!!


Haha snygga mina peppisar ä ju ;)
Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0