Chrome Pointer

Julafton!

Hejsan.. Jag hann inte blogga igår på julafton för ja hade fullt upp! Men jag tänkt e berätta lite vad som hände i efterhand :)Jao igår då på julafton så vaknade jag vid halv 9, då gick ja in i duschen sen vid 9 mötte jag miqi ute. Vi bytte klappar! Jag fick fina saker :) Te.x puder, hårspännen & lite andra fina grejor. Sen när jag kom in igen så sammlades familjen &  vi delade ut lite julklappar till oså. Vid 13 så kom mammas släkten på mammis sida. Vi käkade gröt o lite.
Sen efter dä så åkte vi även till farmor & firade jul med släkten på pappas sida. De var roligt!
Så julklapparna ja fått är typ: Hur mkt smycken som helst & lite kläder, puder, we sing, presentkort + lite till...:)
Nu kommer lite bilder från julafton!♥
Lite klappar
Albin & Ebbis
Gabbe :)
De här var lite bilder från (igår) julafton! :)♥
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0