Chrome Pointer

Foto dag med Miqi

Hejsan söndag (juldagen)
Idag så sov jag länge var väldigt trött! Men sen i dag så har jag varit med Miqi.. Vi har tagit lite kort & så. Bilder kommer i slutet av inlägget :)
Vi har inte bara tagit kort vi har även varit ute & suttit vid datorn, spelat lite tv spel o lite sånt! Nu tänkte jag att ni skulle få se lite bilder av dagen, Qisan & mig :)♥
Miqi ♥

Jag :)♥




De fick bli lite små bilder i slutet.. blev så många stora annars! :)
Hoppas ni tycker dom är fina! :D
Så där.. de blev nåra bilder. Men nu ska jag gå till Miqi igen..
Så vi ska väl hitta på nåt!
Puss!♥

Kommentarer

Postat av: masken

fan va snygga bilder då



NOT

Skrivet: 2011-12-25 kl: 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0