Chrome Pointer

En bra dag.. men mobilen trasig! -.-

Hej hej hej!

Idag på morgonen kom de ju äntligen snö!!! ♥ lite i alla fall :D
Men de ä bara ett problem... de ä att mbilen ä trasig! Så efter skolan idag var mammis & jag o lämnade in den hos "telia". Så fick en låne mobil så länge :) De klarar ja mig väl med ett tag i alla fall! Hoppas de går fort att laga den, de ä ju nt så lätt att andvända en mobil när inte touchen funkar haha! :P
Sen efter stan så var jag med Miqi :)♥ Vi streetade mest! (ROLIGT!!)
Men men du ska ja kolla på tv:n sen lägga mig, de ä ju en dag i morgon också! :)
De var allt för mig idag så bye bye :)♥

Kommentarer

Postat av: elin larsson äger + logga in på skype

tappa du mobilen i toan elr?

Skrivet: 2011-12-12 kl: 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0