Chrome Pointer

3 advent & dansuppvisning!

Cha,cha!
Bloggade ju inte i lördags så där börjar vi!
Lördagen: På lördagen så gick jag på stan med Miqi :) Kände mig ganska duktig för jag köpte faktiskt 4 julklappar! :P Sen vid typ 15 när stan stängde åkte v hem & då åt jag lite. Sen så var vi ute en sväng i skogen o så :)
Söndagen (idag): Idag så har jag på förmiddagen varit mest ute med Miqi sen så bakade jag & mamma pepparkakor! De var roligt tills jag tröttnade.. allså ganska fort X) Men efter de gick ja in i duschen en sväng , sen sminkade jag mig lite för ja & Qizan skulle iväg på dans uppvisning ( street dansen). Ja nervös kan ja säga! Men de gick bra förutom att jag ställde mig upp när alla satte sig ner -.- XD Alltid lika duktig! ♥
Men sen efter de när ja kom hem gick mamma & jag till mormor o fikade somvanligt :)
Och nu är jag hemma & snackar me några coolingar på skype! :)♥
De blir inga bilder från uppvisningen för dom var jätte suddiga (dåliga..)
Men nu ska ja checka in tv:n så ses! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

byelinlarsson

RSS 2.0